ایرانیان گرافیک

ایرانیان گرافیک

ایرانیان گرافیک

ایرانیان گرافیک

طراحی حرفه ای کارت ویزیت

طراحی حرفه ای کارت ویزیت ، امری مهم برای تک تک مشتریان محسوب می شود ، به طوری که همواره اغلب مشتریان برای سفارش کارت ویزیت خود بر حرفه ای بودن و طراحی کارت ویزیت حرفه ای تاکید بسیار دارند . طراحی کارت ویزیت و حرفه ای بودن ان به عوامل متعددی بستگی  دارد و می بایست مواردی بسیار در کنار هم رعایت شود تا به یک طرح ایده آل و حرفه ای رسیده شود .

طراحی حرفه ای کارت ویزیت

طراحی حرفه ای کارت ویزیت

  

طراحی
 حرفه ای کارت ویزیت

بحث حرفه ای بودن یا نبودن یک طراحی ، موضوعی است که نمیتوان از یک دیدگاه به آن اشاره کرد . در سال های گذشته تا امروز وقتی با مشتریان مختلف با دیدگاه و سلایق مختلف برخورد کردیم رسیدن به جواب دقیق برای حرفه ای بودن طراحی برای ما همواره سخت سخت تر شد . چرا که هر شخص با توجه به سلیقه ی خود می تواند معیار سنجی کند و بر اساس تصویر ذهنی خود تصمیم گیری کرده و نمره ای بر هر طرح می دهند .

طراحی کارت ویزیت حرفه ای

در امر طراحی گرافیک ، چه در تبلیغات کاغذی مثل طراحی بروشور یا طراحی کاتالوگ و در بحث تبلیغات اینترنتی طراحی بنر با فرمت گیف جدا از  سلایق قابل احترام مشتریان ، اصول و استاندارد هایی وجود دارد که در صورت رعایت آن ها در کنار تا حدود زیادی امکان جذب رضایت مشتریان را فراهم می کند .

غیر قابل مقایسه بودن طراحی و چاپ کارت ویزیت 

با توجه به حجم عظیم موضوعات ، سبک های طراحی و سلایق افراد . به هیچ وجه نمی شود طرحی را با طرحی دیگر به مقایسه قرار داد . پاسخ این مسئله به تفاوت سلایق برخواهد گشت و البته در طراحی کارت ویزیت بر اساس موضوع ، طرحی مرتبط و مخصوص مخاطبان موضوع طراحی صورت می گیرد که این عمل باعث می شود نشود به طور مثال : یک طرح با موضوع خیاطی را با طرحی با موضوع املاک مقایسه کرد و حتی گاها طرحی در راستای یک موضوع را با طرح بعدی به مقایسه گذاشت .

طراحی کارت ویزیت حرفه ای

طراحی کارت ویزیت حرفه ای

در نتیجه :

حرفه ای بودن یک طراحی ، چه بنر تبلیغاتی و چه لوگو و کارت ویزیت و … می بایست بر اساس اصول و قوائد کلی طراحی پیش برود و تا جای  ممکن باید منطق رو بر سلایق حاکم کرد ، چرا که گاها سلایق شخصی ما باعث میشود تنها خود فرد از طرح رضایت داشته باشد نه دیگر افراد و مخاطبان هدف ، که این مورد از جانب بسیاری از افراد دیده می شود . در اصل برای نتیجه گیری مثبت از طراحی کارت ویزیت ، سلیقه باید مکمل کار شود نه حاکم بر اصل کار .

طراحی کارت ویزیت آنلاین  , کارت ویزیت آنلاین

عکس در طراحی بروشور نکات کلیدی در طراحی لوگو ایجاد یک طراحی کاتالوگ موفق  بنر آنلاین طراحی بنر آنلاین کاتالوگ رنگ مو کارت ویزیت آنلاین   طراحی کارت ویزیت آنلاین  قیمت طراحی کاتالوگ  قیمت کاتالوگ بروشور لایه باز طرح لایه باز بروشور دانلود بروشور لایه باز دانلود طرح لایه باز بروشور قیمت کارت ویزیت  قیمت طراحی کارت ویزیت قیمت چاپ کارت ویزیت طراحی لوگو   طراحی بنر   طراحی بنر تبلیغاتی طراحی آرم  طراحی بروشور  بنر تبلیغاتی   طراحی کاتالوگ  طراحی هدر   هدر سایت    کاور آهنگ   طراحی کاور   کاور موزیک  طرح بنر  طراحی کارت ویزیت  چاپ کارت ویزیت   سفارش کارت ویزیت   مقاله کارت ویزیت کاتالوگ  طراحی بنر گیف    طراحی بنر فلش  بنر گیف طراحی تراکت   چاپ بنر  تراکت تبلیغاتی  بنر فلش  مقالات طراحی بنر تعرفه طراحی تعرفه طراحی بنر  تعرفه طراحی لوگو  تعرفه طراحی بروشور  تعرفه طراحی کاتالوگ تعرفه طراحی کارت ویزیت تعرفه طراحی سایت   فروشگاه محصولات گرافیکی فروشگاه گرافیک طرح لایه باز طرح لایه باز قالب کارت ویزیت لایه باز طراحی استند طراحی استند نمایشگاهی استند استند تبلیغاتی استند نمایشگاهی  شبکه تبلیغات  مقالات شبکه تبلیغات تبلیغات کلیکی  پوستر محرم   پوستر دفاع مقدس  طراحی آگاهانه بروشور چه تأثیری در ارتقای برند دارد؟  نمونه طراحی کاتالوگ جایگاه طراحی کارت ویزیت در بین ابزارهای تبلیغاتی اصول ابتدایی برای طراحی بروشور  نکات مهم طراحی لوگو طراحی موشن گرافیک  ساخت تیزر تبلیغاتی کاتالوگ اینترنتی  چاپ بروشور 

فروش زمین   فروش زمین کشاورزی

مطالب مرتبط طراحی گرافیک
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.