ایرانیان گرافیک

ایرانیان گرافیک

ایرانیان گرافیک

ایرانیان گرافیک

اعلام برنامه های سمپوزیوم گرافیک در شیراز

کارگاه ملی گرافیک و کارتون با موضوع وقف در شیراز

شیراز- برنامه های سمپوزیوم گرافیک با حضور «نیکلاس تراکسلر» استاد دانشکده هنر و طراحی اشتوتگارت اعلام شد.

دبیر علمی سمپوزیوم گرافیک در شیراز در گفتگو با خبرنگار مهر به تشریح برنامه های این برنامه پرداخت و گفت: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۹۷، ساعت ۹ گردهمایی عمومی، سخنرانی، تحلیل آثار و نشست پرسش و پاسخ برگزار خواهد شد و در ادامه  ساعت ۱۴ ورکشاپی با محوریت فستیوالهای فرهنگی، هنر خیابانی، پوستر تئاتر و ... به میزبانی شهر صدرا برگزار می شود.

  


محمدعلی کریمی پور با توجه به ادامه برنامه ها در روز جمعه ۳۱ فروردین ماه جاری، اعلام کرد: از ساعت ۱۴ تا ۱۷ ورکشاپ در مجموعه حوزه هنری شیراز، باغ جنت با حضور این هنرمند سوییسی برگزار می شود.


این در حالیست که به گفته دبیر علمی سمپوزیوم یادشده گواهی شرکت در سمپوزیوم نیکلاس تراکسلر به تایید دانشگاه هنر و علوم کاربردی لوزان سوییس رسید.


وی اعلام کرد: بر اساس اعلام رسمی آکادمی گرافیک ایران طی مذاکرات انجام شده، گواهی رسمی شرکت در سمپوزیوم گرافیک شیراز به زبان انگلیسی و به تایید دانشگاه هنر و علوم کاربردی لوزان سوییس رسیده است؛ گفتنی است دانشگاه هنر شیراز، حوزه هنری فارس و شهرداری شیراز و...نیز از تأیید کنندگان این گواهی شرکت هستند.


نیکلاس تراکسلر سوییسی استاد دانشکده هنر و طراحی اشتوتگارت آلمان است که متولد ۱۹۴۷ در ویلیزائوی سوییس می باشد؛ او دانش آموخته تایپوگرافی و طراحی گرافیک است.


به گزارش خبرنگار مهر، همایش اصلی در روز پنج شنبه ٣٠ فروردین ماه ساعت ٩ تا ١٢و کارگاههای عملی بعد از ظهر پنجشنبه و بعد از ظهر جمعه ساعت ١٤ تا ١٧ برگزار خواهد شد.

https://www.mehrnews.com/news/4268508/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.