بنر شب یلدا و چالش هایی که این روزها برای فروشگاه های اینترنتی و سایت های خدماتی تحت وب ایجاد کرده است . شب یلدا ، بلندترین شب سال ، بهانه ای مناسب برای مدیران بخش تبلیغات شرکت ها که با به بهانه ی شب یلدا تحولی در فروش محصولات و خدمات خود ارائه کنند .

بنر شب یلدا
طراحی بنر و تبلیغات بنری به سبک شب یلدا
وقتی نزدیک سی ام آذرماه می شویم ، خصوصا در بحث تبلیغات خیلی مدیران برای تبلیغ خود به سفارش طراحی بنر در بحث اینترنت و حتی گاها پیش می آید که برخی شرکت ها که اهمیت بیشتری به تبلیغات میدهد حتی برای مناسبت های خود طراحی کاتالوگ یا طراحی بروشور خود را تغییر و مناسبتی به چاپ میرساند و از طریق آن به طرح های ویژه خود در این شب اشاره میکنند . ( البته این موضوع خیلی به ندرت انجام میشود )
بنر شب یلدا
حدود 10 الی 15 روز مانده به شب یلدا ، فروشگاه های اینترنتی تکاپوی خود را برای تبلیغات بنری در این شب اماده میکنند ، طراحی هدر سایت خود را تغییر می دهند ، محصولات ویژه ی خود را در جایگاهی مناسب قرار میدهند و داخل وب سایت های خود از بنر تبلیغاتی ثابت برای هدایت کاربران استفاده میکنند . تخفیفات خوبی را بر روی خدمات و محصولات قابل فروش میچسبانند .
بازار داغ تبلیغات بنری و چالش جدید در شب یلدا
چالش رقابت نمایش آگهی از طریق بنر ، سخت ترین دغدغه در کنار مواردی مرتبط بحساب آید ، اینکه شما بتوانید در طراحی بنر تبلیغاتی از محصول خود دفاع کنید و با ارائه تخفیف های ویژه کاربران اینترنتی را بخوبی جذب کنید تا تشویق به خرید محصول شما شود یک دقت بالا و هوشمندانه را می طلبد .
بازهم نمونه بنر دو قطب بزرگ فروشگاه اینترنتی
در زیر دو نمونه بنر تبلیغاتی قرار داده ایم که چند روزی است توسط فروشگاه های معتبر بامیلو و دیجی کالا در تبلیغات اینترنتی اغاز شده و به مناسبت این شب طولانی ، از طراحی بنر گیف جذاب و خاصی استفاده کردن تا همواره جزو برترین های عرصه تبلیغات بنر فروشگاهی باشند .

بنر شب یلدا دیجیکالا

بنر شب یلدا بامیلو