زمان در بنر تبلیغاتی موردی است که امروز می خواهیم کمی درباره آن صحبت و به اهمیت آن بپردازیم که هنگامی شما کنترل زمان در طراحی بنر را از دست می دهید چه اتفاقی را برای تبلیغات اینترنتی شما به همراه خواهد داشت . روی صحبت ما با بنر هایی از جنس متحرک گیف می باشد چرا که تبلیغاتی Banner که به صورت در صفحات وب قرار میگیرد این موضوع صدق نمیکند چون اصلا زمانی برای بنر وجود ندارد . اما بر عکس آن در بنر گیف با توجه به اینکه تصاویر و حرکت و متن ها در حال کردن و پرداختن به موضوعی خاص هستند . زمان یا تعداد فریم های طرح بسیار حائز اهمیت می باشد .
کنترل زمان در بنر تبلیغاتی
هیچ می دانید برای اینکه بتوانید کاربری را مجاب کنید تا بر روی بنر شما کلیک کند و به سایت شما هدایت شود تنها چند ثانیه و به عبارتی چند فریم فرصت دارید ؟ ، اهمیت زمان در طراحی بنر تبلیغاتی گیف به حدی ست که کافی به سادگی به آن توجه ای نکنید تا در کوتاه ترین ممکن با شکست بنر تبلیغاتی و در طبع آن هدر رفتن بودجه ای که صرف تبلیغات اینترنتی کرده اید مواجه شوید .
زمانسنج بنر خود را فعال نگه دارید !
با وجود پیشرفت هایی در امر تبلیغات بنری تحت وب شده است و این روزها شاهد بنر هایی با کیفیت بالا و البته موثر و هدفمند هستیم ، اما همچنان شاهد کم دقتی از جانب برخی تبلیغ دهندگان در این باره هستیم . تبلیغات بنری وجود دارند که زمان زیادی باید طی شود تا به انتهای اگهی برسیم .
چه مواردی باعث افزایش زمان طراحی بنر می شود ؟
مهم ترین عامل افزایش زمان بنر ، استفاده از متن های طولانی و خسته کننده است ، بطوری که بجای انتخاب چند کلمه کلیدی درباره خدمات یا معرفی شرکت و محصول از متن های طولانی در طراحی بنر استفاده میکنیم . و عامل مهم دیگر کم دقتی و استفاده غیر هوشمندانه طراح Banner در استفاده بهینه از ابزار ها ، متن ، تصاویر و … در طراحی بنر است .